Οσφυαλγία – Ισχιαλγία: Ίσως το πιο συχνά εμφανιζόμενο μυοσκελετικό πρόβλημα στο οποίο οι περισσότεροι ταλαιπωρούνται σε χρόνια βάση. Με συμπτώματα τόσο τοπικά στην οσφύ όσο και απομακρυσμένα κατά μήκος των ποδιών η οσφυαλγία - ισχιαλγία είναι η μάστιγα της εποχής μας. Η φυσικοθεραπεία έχει ανακουφίσει πολούς ασθενείς ενώ έχει προλάβει πολλά χειρουργεία.

Αυχενικό σύνδρομο: Το αυχενικό σύνδρομο είναι επίσης πολύ συχνά εμφανιζόμενο πρόβλημα με συμπτώματα όπως πονοκέφαλοι, τοπικοί και απομακρυσμένοι πόνοι και μουδιάσματα. Εδώ η φυσικοθεραπεία μπορεί να έχει εντυπωσιακά αποτελέσματα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Διαταραχές ώμου: Συχνά εμφανιζόμενο πρόβλημα σε μεγάλη μερίδα ανθρώπων, πολλές φορές χωρίς αιτία και με δυσκολία σε βασικές ανάγκες όπως ντύσιμο, οδήγηση και εργασία. Και εδώ η φυσικοθεραπεία επιφέρει λαμπρές λύσεις για τα καλύτερα δυνατόν αποτελέσματα.

Διάστρεμμα Ποδοκνημικής: Συνηθισμένος τραυματισμός κυρίως σε αθλητές. Προκαλείται μετά από μια βίαιη αναστροφή της ποδοκνημικής είτε έσω είτε έξω με συνοδεία ισχυρού πόνου και οιδήματος. Με την χρήση των φυσικοθεραπευτικών μας μέσων όλα συντελούν στην βραχεία μείωση του πόνου και γρήγορη επάνοδος στις καθημερινές και αθλητικές δραστηριότητες.

Μετεγχειρητικές καταστάσεις γόνατος: Γρήγορη αποκατάσταση και πάνω απ’όλα ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ πάντα με το κατάλληλα εξειδικευμένο πρόγραμμα σε συνεννόηση με τον θεράποντα ιατρό.

Τενοντοπάθειες: Εφόσον διαγνωσθεί μέσα από σωστό ιστορικό και κατάλληλη φυσική εξέταση εφαρμόζοντας κατάλληλα προγράμματα επιδιόρθωσης και αναδόμησης των συσταλτών στοιχείων δίνουμε τέλος σε αυτές τις χρόνιες καταστάσεις.

Εγκεφαλικό επεισόδιο: Η άμεση αποκατάσταση χωρίς καθυστερήσεις αμέσως μετά την έξοδο από το νοσοκομείο μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ στην όσο το δυνατόν πιο γρήγορη επάνοδο του ασθενή στην καθημερινότητα του. Αναμφίβολα μια δύσκολη πάθηση με μακροχρόνια αποκατάσταση στην οποία όμως η φυσικοθεραπευτική παρέμβαση είναι μονόδρομος και έχει αποδείξει ότι κάνει θαύματα.

. . . .